ZAŘTE I V ZIMĚ S ROZJASŇOVAČI OD MANUFAKTURY


Nejsem ten typ, co preferuje vzhled "ala diskokoule." Rozjasňovačům říkám ano, ale s mírou!
A toto je vlastně má první zkušenost s nimi. :-)


Produkty jsou v růžovém plastovém balení. Je jednoduché a působí na mě mile a trochu i elegantně. Ještě se mi vlastně nestalo, aby Manufaktura neměla perfektně zvládnutý design! :-) Obaly jsou, podle mě, prostě vždy úchvatné. Rozjasňovač uvnitř obalu je tuhý, tedy ve formě tyčinky, kterou jednoduše rotací vysunete.


Manufaktura má v nabídce dva odstíny, a to silver a gold. 

Oba rozjasňovače mají podle mě skvělou pigmentaci. Jelikož s jinými zkušenost nemám, nemohu porovnat. 


Je důležité dát si záležet na rozetření, aby se nestalo to, že místo přirozeného odlesku budete mít na tváří zářící čáru... Po rozetření působí jemným a přirozeným dojmem. Samozřejmě pokud někdo preferuje výraznější odlesk, i toho se dá bez problému docílit. Záleží jen na vás, co preferujete.


Výdrž je fajn, k večeru už odlesk možná není tak výrazný, ale stále tam je. Navíc vám k jeho rozetření stačí prst, a nezabere skoro žádné místo v kabelce, takže ho můžete mít neustále u sebe. Za mě tedy tyto rozjasňovače ano. :-)

A pokud byste se rozhodli je vyzkoušet, najdete je tady. nebo v prodejnách Manufaktury. 

8 komentářů

  1. Za mě taky ano! Jsou skvělé! Sahám po nich, když mám náladu na jemné rozjasnění :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerajú skvelo, aj to balenie je dosť praktické. Manufaktúra zasa boduje. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. sú skvelé :) ja tiež preferujem rozjasnenie iba jemne,minimálne...lebo potom je to na dennom svetle až príliš vidno :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím. Manufaktura má své obaly, vždy provedené do puntíku. A co se týče rozjasńovčů, tak jsem se jich na prvně zalekla, že vypadají jakože v sobě mají velké třpytky ale na tvářích je lesk jemný a lehký. Moc pěkné :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Sú úplne krásne... budem musieť ísť kuk, rozjasňovač mi práve chýba.

    Flung out of space

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto krásná barvička! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som rozjasňovače zatiaľ veľmi neskúšala, no konečne som sa k tomu odhodlala a teraz skúšam od Alverde taký v kelímku. No to balenie a aplikácia prstom sa mi veľmi nepáčia, tak uvidíme no. Produkt sa leskne veľmi jemne.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥