CHVÍLE SLÁVY A JAK DOPADL NÁKUP VE FANN?





Na začátku září vyhlásila Fann Parfumerie na Instagramu soutěž #BytSoucastiFann. Samozřejmě jsem se rozhodla zapojit. Mám ráda soutěže tohoto typu, kdy se zapojíte nejen tím, že sdílíte fotku, ale zapojíte i svou kreativitu a vášeň pro focení... a kosmetiku samozřejmě. 

Moje fotka vznikla vlastně úplnou náhodou. Vesele jsem čančala produkty, zkoušela různé úhly a formace... Skrze okno se prodíraly sluneční paprsky a mě neskutečně iritovaly ty černočerné stíny, které pomalu ale jistě pohlcovali mou trpělivost. Nakonec jsem se rozhodla, využít je ve svůj prospěch, což se mi nakonec i vyplatilo a fotka se umístila na krásném druhém místě. 


Kromě poukázek na nákup ve Fann Parfumerii se první 3 výherní fotky otiskly ve vánočním katalogu



Nákup jsem dlouho odkládala, nechtělo se mi objednávat přes internet, přeci jen je lepší si produkty prohlédnout a vyzkoušet.. A tak jsem využila výletu do Prahy a historicky poprvé navštívila Fann Parfumerii.

Měla jsem jasno pro co si jdu. Zaplula jsem ke stojánku s Gosh kosmetikou a moje oči už dychtivě prohlížely poličky plné produktů. Nejraději bych si odnesla celý stojan!

Co jsem si tedy koupila...

REBEL EYES MASCARA

Řasenka byla první na seznamu. Vybrala jsem si rebelku, a ač nejsem milovník zahnutých kartáčků, tenhle mi na 100% vyhovuje. Nevím čím to je, možná má lepší tvar než ostatní řasenky, možná lepší štětinky... Každopádně vnímám jeho tvar jako plus. Dostanete se bez problému až ke kořínkům řas, pěkně je zachytí a obalí.


Dá se poměrně dobře vrstvit, takže pokud chcete řasy obalit více, stačí tah navíc, třeba z horní strany řas, tím se řasy i trošku prodlouží. :-) A pozor, historicky první řasenka, která mi nedělá tmavé šmouhy pod očima!

 BB POWDER

Tenhle pudr jsem si zamilovala, takže jsem si byla jistá, že potřebuji další balení, protože mi už docházel. No a jelikož si ho oblíbila i moje mamka, která si ho často chodila půjčovat, rozhodla jsem se, že jí udělám radost a kopím rovnou i jeden pro ni.



Na to, že je tenhle odstín celkem světlý, sedí i mamce, která má tmavší pleť. Pudr se do jisté míry přizpůsobí, což se mi líbí, protože nepotřebuji dva odstíny na léto a zimu! Dělá jemný sametový finish, fakt jsem s ním nad míru spokojená, i když moji mastnější pleť musím občas v průběhu dne přepudrovat. :-) 

CLICK'N CONCEAL

Tekutý korektor v peru. Jeho aplikátor mě zaujal, a tak jsem se rozhodla ho vyzkoušet. Není úplně špatný, krytí je slabší, takový střed. V prodejně se mi zdál odstín v pořádku, ale je na mě trochu oranžový, takže ho používám na zakrytí pupínků, a poté přes něj nanesu makeup.



Příště sáhnu spíše po BB SKIN PERFECTING KITu. :-)

FOUNDATION PLUS+

Makeup byl další nutností. A jelikož mě zase zlobí pleť, rozhodla jsem se pro tenhle ultra krycí makeup, který pleť zároveň hydratuje a chrání ji před chladem.

Na celý obličej mi stačí taková větší kapička na prst, kterou rozťupkám po obličeji a houbičkou zapracuji.
Krytí je celkem slušné. Vím vím, pleť mám hroznou. O.o Ale aspoň je pěkně vidět jak si s ní makeup poradil. Nejdříve ho rovnoměrně zapracuji do pleti a pak ještě nanesu trošku makeupu na nedokonalosti a prstem rozťupkám. (ach ta slovní zásoba) :D 

Co mě opravdu trápí kromě boláků, které se mi na pleti dělají, jsou černé tečky na nose... O.o Ale i s těmi si makeup dobře poradil... UPOZORŇUJI, POKUD NEMÁTE RÁDI DETAILNÍ FOTKY A NEDOKONALOSTI PLETI, DRUHOU FOTKU PŘESKOČTE! :D A pokud znáte nějaké triky jak se zbavit černých teček, budu ráda za jakýkoli typ! 



MAKEUP BLENDER


No a nakonec jsem si koupila ještě houbičku. Předtím jsem měla jednu z Rossmannu, ale tahle od Gosh je mnohem měkčí, a má více pórů, takže do sebe vstřebá více produktu, než moje předešlá houbička. Má i super tvar, mě osobně padne do ruky lépe, než klasické vajíčko. Pracuje se mi s ní skvěle, momentálně úplně nahradila štětec.

Hodně jsem přemýšlela o pořízení i Lumi Drops, nebo paletky na konturování Contour'n Strobe Kit. Ke konturování jsem se zatím nedostala, ale snad se jednou odhodlám a paletku si pořídím, přiznám se, že mě hodně láká.

Co vy a kosmetika Gosh? Jaké jsou vaše zkušenosti? 

10 komentářů

  1. Taky mám doma houbičku z rossmannu, ale tím, že makeup moc nepoužívám, tak mi stačí i když je jak říkáš asi tvrdší:D
    Máš krásně nafocené fotky !! Čím fotíš prosím:)

    ZanetMlcak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měkčí houbička je pro mě lepší, lépe makeup zapracuje! :)fotím Zrcadlovkou Canon, objektiv od Tamronu. Nepamatuji si přesné názvy :D věčně mi to vypadává! :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je skvělá! Na to že jsem nenáviděla zahnuté kartáčky, tuhle jsem si zamilovala! :-)

      Vymazat
  3. Od Gosh som mala mejkap, sice trošku iný iný, ale dosť mi vyhovoval, len teraz by som rada niečo viac zmatňujúce, takže sa možno poobzerám po tomto :)
    http://lifeinpicturesbylu.blogspot.sk/2017/01/winter-outfit-black-vest-tesco.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pleť mastnou, takže bez pudru ani ránu! :) ale pokud máš sušší pleť, mohl by být dobrý! :) Určitě se zkus poradit na prodejně :)

      Vymazat
  4. tyjo gratuluju k vyhre, to je super umistit se na druhym miste mezi takovou spoustou lidi! fotka se ti fakt povedla. jinak me nejvic zaujal korektor v peru, ja jsem na ty jednoduchy aplikace a tohle vypada dobre.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také jsem z toho měla radost! :) mě se tahle aplikace taky líbí! Je to hrozně "pohodlné" :D

      Vymazat
  5. Gratulujem k výhre. Gosh produkty mám vcelku rada odkedy som mala jednu ich paletku očných tieňov a tie tiene to boli teda vec. Vôbec neprášili a vydržali na očiach veľmi dlho aj bez bázy. Počula som, že majú veľmi dobré make-upy, len som si ešte stále nejako nevybrala ten najlepší. Tiež potrebujem niečo čo kryje a nebude príliš mastiť pleť, moja je mastná aj bez toho.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥