MOJE CHVÍLE (NE)KREATIVITY

Občas se ve volném čase věnuji kreslení. Nekreslím tužkou. Nekreslím na papír. Pokud mě někdo z vás sleduje i na Instagramu, možná jste nějakou kresbu zaregistrovali. A jak tedy vznikají moje kresby bez použití tužky a papíru?


Ve Photoshopu pomocí grafického tabletu. Tenhle způsob mi moc vyhovuje. Proč? Protože když se něco nepovede, jednoduše to smažete. Jasně, smazat můžete i kresbu na papíře, ale ne vždy se to povede bez pomačkání papíru, nebo bez šmouh, které nelze vygumovat. Prostě můžete donekonečna mazat, překreslovat, posouvat...

Kreslím ve většině případů podle předlohy. Jsem těžce nekreativní člověk, můj mozek nedokáže nic slušnýho vyplodit... :D Takže pokud nekreslím něco do školy, zkouším většinou portréty. Buď jen tak, nebo na zakázku.

Péťa Lovely Hair


Domča z blogu Dblog
Everyday Mia

Momentálně dokončuji další kresbu, ale nejde tak úplně o portrét. No i když... :D Pokud vás to zajímá, sledujte můj Instagram, kde do večera to nové "dílo" zveřejním. :D 

Mám mezi vámi čtenáři nějaké umělce? :-) Pokud máte nějaké své výtvory na sociálních sítích, pochlubte se a hoďte mi do komentářů odkaz. ♥

Tereza Máslová

10 komentářů:

  1. Povedné kresby. Ve Photoshopu taky pracuju, ale kresbu jsem zatím nezkoušela. Ale pokud taky něco vytvořím, určitě dám vědět :)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to je husty! Povez mi o tom vic! Je to snazsi nez obyc kresleni? Ja ze kreslit neumim ale chtela bych to potrenovat ale jak rikas moc zbytecnyho znicenyho papiru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to mnohem snažší! Pro mě teda ano! :D Baví mě to! A je super že můžeš mazat donekonečna! :D

      Vymazat
  3. Páni, moc pěkné :) Já jsem ráda, když zvládnu nakreslit v malování domeček :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale prosímtě! Ve photoshopu a s tabletem bys to zvládla levou zadní! :D

      Vymazat
  4. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takový komentář mě moc těší! Jsem ráda že se ti tu líbí, a snad bude i nadále! ;)

      Vymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram