JAK MOHU NÁKUPY PŘES INTERNET UŠETŘIT PENÍZE?

Jako holka z vesnice nemám příliš často možnost navštěvovat mé oblíbené obchody s oblečením. Co se týče kosmetiky, donedávna jsem byla odkázána na nákup v drogeriích. Tím samozřejmě neříkám, že jsou produkty z drogérií špatné, to vůbec ne. Ale jako beauty nadšenec mám samozřejmě chuť vyzkoušet i kosmetiku jiných, pro mě nedostupných, značek.  


Objednávání přes internet mě dlouhou dobu nechávalo chladnou. Nejen že jsem se chtěla vyvarovat nepadnoucímu oblečení a následnému posílání zpět, platbě poštovného, nebo výběru špatného odstínu makeupu, který vám navíc nikdo nevymění. Díky bohu máme s rodinou párkrát v roce  cestu do Berouna, takže mám možnost omrknout vše na vlastní oči v Metropoli Zličín. 

Nyní se objednávkám přes internet už tolik nebráním. Často vyčkávám na příležitosti jako je MDŽ, Black Friday a jiné, abych, pokud možno, nějaké peníze ušetřila. Je tu ale způsob, jak šetřit celý rok a s každým nákupem dostat část peněz zpět. Mluvím o cashback portálu PlnáPeněženka.cz

https://www.plnapenezenka.cz/?utm_source=terithebutter.blogspot.cz&utm_medium=article&utm_campaign=jak-mohu-nakupy-pres-internet-usetrit-penize

Pokud jste o tomto portálu zatím neslyšeli, tak zbystřete. Registrovaným uživatelům totiž umožní získat až 15% z ceny nákupu zpět. Hned po registraci získáte vstupní bonus v podobě 50Kč. Obdržíte také osobní odkaz, který můžete následně poslat známým, nebo sdílet na sociálních sítích. A k čemu to je? Za každého, přes váš odkaz registrovaného, uživatele obdržíte 300 Kč. Ty se vám připíší hned poté, co uživatel získá min. 50 Kč zpět ze svého nákupu. Až dosáhnete částky minimálně 100 korun, můžete požádat o vyplacení svých potvrzených bonusů. Jednoduché jako facka, no ne? :-)

Na hlavní stránce najdete v horní liště přehled vašich zvýhodnění a odměn. O kousek níže máte přehled o svých oblíbených obchodech, takže žádné dlouhé hledání, ale vše hezky přehledně na hlavní stránce, což vám i nějaký ten čas ušetří. I když to má zatím své mouchy, protože se mi ne vždy mé oblíbené obchody zobrazí...



Pokud popojedete ještě níže, najdete seznam všech nejnovějších kupónů a akčních nabídek, níže poté seznam s nově přidanými a nejoblíbenějšími obchody.


Stačí si vybrat váš oblíbený obchod a nakoupit.


Za můj první nákup jsem zaplatila 437,92 Kč , z této částky jsem dostala 5% peněz zpět, což činí 21,86 Kč. Takže mám momentálně i  se vstupním bonusem a bonusem za instalaci lištičky 81,86 Kč. Tenhle způsob nakupování se mi zamlouvá, jelikož teď přes internet nakupuji často. A co je lepší než nakupovat a přitom vydělávat?! :-)

Takže i když jsem se ze začátku nakupování přes internet bránila, nyní si ho užívám. Zkuste i vy portál PlnáPeněženka.cz a uvidíte, že si nákupy zamilujete.

Zaregistrujte se a začněte při nakupování šetřit. :-)

Tereza Máslová

6 komentářů:

  1. Jooo Peněženku fakt doporučuju! Používám ji už nějakou dobu a nemůžu si to vynachválit. Ušetřila mi už spousty peněz. Super článek! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si říkám, že je škoda, že jsem na ní nepřišla dříve... :-) :-D

      Vymazat
  2. S mamkou rádi objednáváme přes Alli :D Sice na to čekáme déle, ale vyjde to tam levněji než tady v Česku. A já například si tam nakoupím kryt na telefon za 50,- a tady v Česku na svoje Lenovo (mám totiž starší verzi) neseženu, a nebo když už jo, tak za něj dám víc než 200,- . A o levné peněžence jsem už slyšela, i se na ní podívala, ale nikdy jsem si ještě odtamtud neobjednala. Ale určitě to někdy v budoucnu zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, vyjde to levněji :-) Kolikrát také na kryty na telefon koukáme přes Aliexpress. U nás jsou vážně drahé.

      Vymazat
  3. Ja jsem o penezence cetla uz milion clanku ale nevim neco me od toho odrazuje i kdyz vubec nevim co a nevim proc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to by mě zajímalo, co. :-D Já jsem tomu teda moc nevěřila, to musím přiznat. Ale je to super. Každá kačka, která se mi za nákup vrátí, se hodí. :-)

      Vymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram