JAK POKRAČUJÍ MÉ ZAČÁTKY S LÍČENÍM?

Před nějakou dobou jsem zveřejnila článek s prvními pokusy o líčení... Od té chvíle jsem nepřestala zkoušet a cítím se stále jistější a jistější. Stále ještě hledám typy a druhy líčení, které padnou mému tvaru oka. Co se týče barev, na výběr moc nemám. Zatím jsem si koupila pouze dvě paletky, které jsou složeny z podobných barev, jako je hnědá, zlatá, růžová. Momentálně se tedy učím s Barely There paletkou od Models Own a Cocoa Blend paletkou od Zoevy, po té sahám častěji, protože jsou stíny sytější a líp se mi s nimi pracuje.



Jak se to tedy celé vyvíjí... Řekněme, že pomalu ale jistě vylepšuji stínování. Už z toho nejsem tak zoufalá, jako jsem byla na začátku, ale mám se samozřejmě ještě co učit. Pořád jsem teprve začátečník. Ale vážně mě to baví, a mám chuť neustále trénovat. Začínám přemýšlet nad koupí další paletky, zřejmě opět od Zoevy. Tentokrát ale nějakou barevnější, abych mohla vyzkoušet i jiné, než hnědé a zlaté odstíny. Momentálně žasnu nad touto novinkou! No není nádherná?

Mimochodem určitě doporučuji, pokud jste již nezaznamenaly, omrknout i ostatní novinky!

Ale zpět k líčení... Od posledního článku tohoto typu jsem toho vyzkoušela hodně. S něčím jsem spokojená, s něčím naopak ne. Opět přikládám ukázky :-)

 č. 1  Líčeno paletkou od Zoevy + spodní linka odstín 'Naked' z paletky Barely There

 č. 2  Zoeva + měděný stín - Rimmel London Eye Shadow Stick by Kate odstín 100 Rose Gold

 č. 3  Líčeno paletkou Barely There

 č. 4  Zoeva

 č. 5  Zoeva

 č. 6  Zoeva

A úplně poslední nejnovější líčení, ze kterého mám velkou radost, protože jsem také konečně zkusila něco nového... :D No... Ale mám co zlepšovat. Ještě tak mít foťák, který to pořádně zaostří. Nebýt Photoshopu, není žádná fotka ani trošku ostrá... :D
 č.7  Zoeva


Jak vidíte, Zoeva hraje v mém líčení hlavní roli... Models Own paletka je pro mě spíše doplňková.
Tak který look je váš favorit? :-)

Tereza Máslová

10 komentářů:

  1. Ten poslední look je úplně dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se vždy do líčení chtěla víc ponořit, ale pak mě to docela přešlo. :) Ale je to krásné.
    Ejnets in Lisboa
    Zajímá tě cestování? Přidej se do naší skupiny pro Czech Travel Bloggers TADY :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si myslela, že na to nebudu mít trpělivost. Ale chytlo mě to! :-) A zatím nepustilo. :-)

      Vymazat
  3. je veľmi milé, ako píšeš s pokorou že líčiace začiatky, a pritom máš tie líčenia také brutálne, že niektorá slečna ktorá si myslí, že vie skvele líčiť, a tak sa aj prezentuje, to ani zďaleka takéto ako ty nemá! :) je to úžasne, aj prechody, blendovanie,výber farieb...super :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale prosímtě. Vždyť mám pravdu :) Mám se ještě co učit!:)

      Vymazat
  4. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK¦

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepřijde ti blbé, že kopíruješ pořád ten samý komentář ke každému článku? Takhle si reklamu neuděláš, radši nekomentuj vůbec...

      Vymazat
  5. Tvůj blog se mi fakt líbi, dávám do oblíbebých blogů na mém blogu MonBlog ♡

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram