KOUZLO DOLNÍ MORAVY ANEB IDEÁLNÍ MÍSTO NEJEN PRO RODINY

Cestování. Kdo by ho nemiloval... Každý z nás rád objevuje nová místa, ale ne každý má peníze na to, aby mohl poznat vše, co by poznat chtěl. Za skvělými zážitky přitom nemusíte jezdit daleko.



Co takhle Dolní Morava. Znáte? Říká vám něco Stezka v oblacích?  Právě té jsem před nějakou dobou jeden ze svých článků věnovala. Tenhle rodinný výlet patří bezesporu mezi mé nejlepší zážitky. Každá rodina by měla tohle místo navštívit. Dechberoucí výhledy do okolí, čerstvý vzduch... Tolik krásy kamkoli se podíváte. A co je víc než být na krásném místě s těmi nejbližšími...







Celý areál ovšem nabízí více, než již zmiňovanou stezku v oblacích. Tuším, že až se někdy příště vydáme s rodinou na Dolní Moravu, neminou nás horské koloběžky. Právě o těchto koloběžkách totiž neustále básní mamka a jsem si jistá, že bychom si ten 15-kilometrový sjezd dolů do údolí užili.

Co mě ale láká nejvíce je wellness v hotelu Vista. Právě proto bych chtěla, aby mě při další návštěvě doprovázel můj přítel. Dolní Moravu jme spolu navštívili jedenkrát, a to v zimě, kdy jsme zdolávali, přesněji jsem to byla jen já, sjezdovku. Která mi, jen tak mimochodem, dala pořádně zabrat! :D Nejsem totiž dobrý lyžař... Z toho důvodu mě láká návštěva v letních měsících. Vidina ideálního víkendu s přítelem, plného dobrodružství v areálu a relaxace ve čtyř hvězdičkovém hotelu. Bazén, vířivka, finská sauna, parní lázeň... To všechno zní neuvěřitelně lákavě. 

A co teprve gastronomie... Ne nadarmo se říká - láska prochází žaludkem. Jako velcí milovníci jídla bychom si rozhodně nenechali ujít zdejší restaurace. Na první pohled mě zaujaly skvostné prostory restaurace Vyhlídka. Nahlédla jsem i do Gastro kalendáře na rok 2017 kde mě nalákaly hned tři nabídky menu!


Areál nabízí spoustu možností, jak si užít nezapomenutelnou dovolenou přesně podle svých představ. Já tohle místo miluji, a to jsem ho navštívila, zatím, pouze dvakrát. Tak snad se výlet, ať už v rámci výzvy nebo ne,  podaří i do třetice. :-)

Co byste rádi na Dolní Moravě navštívili/zažili vy?

Tento článek je napsán do výzvy na portálu Blogerky.cz


4 komentáře

  1. V hotelu Vista jsem byla :D A ta stezka v oblacích je úžasná!

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyyjo, tak to závidím! :-) Muselo to být skvělé! Je to nádherné místo!

      Vymazat
  2. Miluju Moravu a nehorázně mě štve, že jsem z jižních Čech, protože Morava... tam jsem se zkrátka našla! ♥ Za měsíc tam jedu na strejdovo narozeniny a už ted se těším jako malé dítě a o prázdninách ani nemluvně ♥ Už aby to bylo.
    A na Stezku v oblacích bych chtěla jít moc ráda, jenže to je daleko od místa, kde teta se strejdou bydlí :( Ale zkusím je nějak přemluvit, i přesto, že babičku tam budu táhnout násilím, jelikož výšky nesnáší :D

    ÚŽASNÝ ČLÁNEK :3

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥