LA ROCHE-POSAY ANEB JAK BOJUJI S AKNÉ

Dnešní článek bych chtěla věnovat malému pomocníkovy značky La Roche-Posay. Konkrétně se jedná o Effaclar Duo + což je hloubková korekční péče proti nedokonalostem pleti.



S problémy, jako je akné a ucpané póry, se potýkám už více než 4 roky. Za velké zlepšení vděčím především hormonální antikoncepci, kterou jsem nasadila v 15 letech a díky které se mi pleť během půl roku výrazně zlepšila. Nejproblémovější partie byly tváře kolem nosu a čelo. Po půl roce se akné stáhlo na minimum.

Něco se ale změnilo a není tomu tak dávno, co si moje pleť usmyslela, že zase začne dělat problémy. Rozhodla jsem se zkusit nějaký produkt od značky La Roch-Posay. Četla jsem obrovské množství pozitivních ohlasů které ve mě vyvolaly pocit důvěry. S úsměvem na tváři a vidinou pleti bez nedokonalostí jsem začala pátrat po nějakém tom malém zázraku. Oko padlo na, již zmiňovaný, Effaclar Duo +.



Krém má nádhernou jemnou vůni. Na pleti je velmi příjemný a okamžitě se vstřebává. Může ovšem trochu pálet, pokud máte na obličeji nějakou otevřenou ranku, ale všichni samozřejmě víme, že akné je lepší nemačkat!

Krém používám 2x denně, ráno a večer na vyčištěnou pleť. A výsledky? Po 16 dnech naprosto nečekané, ale úchvatné!



Kromě velkého úbytku nedokonalostí je pleť zářivější, a celkově vypadá čistá a svěží! Momentálně Effaclar používám měsíc. Nějaké akné zase mám, ale věřím, že zmizí tak rychle, jako se objevilo! :D

Doufám, že vás tenhle malý zázrak zaujal. A pokud máte s touto značkou a jejími produkty zkušenoti, pište do komentářů. Brzy se zase ozvu s dalšímy výsledky. ♥

Effaclar Duo + a jiné produkty značky La Roche-Posay najdete na e-shopu paradivka.cz , kde kromě této značky najdete i jiné, například L'Oréal Paris, Kérastase, Alterna, Vichy a další...

Tereza Máslová

12 komentářů:

  1. Kedysi som tiež radu effaclar používala. Mala som aj Effaclar Duo ale zdá sa mi že odvtedy sa jeho zlozenie trochu zmenilo (zlepsilo) ..dosť mi pomohal cistiaci gel effaclar ale na druhej strane velmi moju plet vysusoval. Teraz keď má gél nový obal ,láka ma kúpiť si ho zase :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten čistící gel mám taky zálusk! :-) Rozhodně je lepší používat více přípravků z téže řady. :-)

      Vymazat
  2. Super recenze, asi vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Často od lidí slýchám pochvaly ohledně očí, no moc tomu nerozumím. Přijdou mi normální! :D

      Vymazat
  4. toto je skvelý krémik, sama som ho používala, ale keďže nemám také problémy s pleťou,tak už ho nepoužívam..ty máš teraz naozaj krásnu pleť, dokonalá tvár :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím! Děkuji mockrát, vážím si toho! :-)

      Vymazat
  5. Já a akné je neskutečný boj.. mě právě antina spíše pleť zhoršila a akné se mi rozlezlo více, a když jsem ji vysadila, tak se mi právě pleť zlepšila, ale pořád to není ono, a občas se sem tam nějaký pupínek vyvrbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě určenou pro zlepšení pleti. A nebýt antikoncepce, je můj obličej ještě teď jako krupice! Docela se děsím toho, jak moje pleť bude vypadat až ji zase vysadím jednou!

      Vymazat
  6. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK♥

    OdpovědětVymazat
  7. Také mám problémovou pleť, určitě nebudu váhat a vyzkouším ho. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram