MANUFAKTURA | LIMITOVANÁ EDICE SEDMIKRÁSKA

Co nevidět je tu jaro, a abychom si čekání na něj trochu zpříjemnili, představím vám dnes novinku od Manufaktury v podobě jarně-letní edice. Hned na začátku zmiňuji, že pokud vás produkty, nebo alespoň některý z nich, zaujmou, můžete si pro ně skočit do nejbližší prodejny, protože jsou od dnešního dne v prodeji!

Co tedy celá limitovaná edice obsahuje a co mě nejvíce zaujalo?


 OSVĚŽUJÍCÍ BYLINNÝ SIRUP 
se sedmikráskou, mateřídouškou a citrónovou trávou

Lahodný sirup se sedmikráskou, mateřídouškou, citrónovou trávou, zeleným čajem a BIO
třtinovým cukrem.

Když si k sirupu přivoním, převládá vůně citronové trávy. S chutí je to stejné a musím říct, že fakt výborně chutná s perlivou vodou. Takže pokud doma máte třeba SodaStream, máte vyhráno! Perfektní bude na léto, stačí přihodit pár kostek ledu a třeba i nějaký ten lístek máty a osvěžující limonáda je na světě. Už se s ní vidím u bazénu. A pokud do ní přidáte ještě pár kvítků omytých sedmikrásek, bude i děsně fotogenická!

OSVĚŽUJÍCÍ ZELENÝ ČAJ
se sedmikráskou, lípou a heřmánkem

Z tohoto produktu mám velkou radost. Nejen že čaje miluji, a že tenhle je fakt dobrej!, ale také ho budete moci pravidelně připravovat v létě, v podobě ledového čaje. A kombinace sedmikrásky, lípy a heřmánku bude určitě skvělá! K tomuto čaji si můžete přiobjednat i kovové čajítko, ve kterém necháte čaj vylouhovat.

Stejně jako u sirupu, převládá vůně a chuť citronu a taky heřmánku.



HYDRATAČNÍ SPRCHOVÝ GEL & ŠAMPON 2 V 1
 se sedmikráskou a mandlovým olejem

 215 ml | 139 Kč
Pokud už někdo máte sedmikráskový pleťový olej, tak přesně takhle voní i tenhle sprcháč/šampon. Za mě tedy říkám ano. Ta vůně je prostě úžasná, jemná, nádherná... Připomíná mi trochu dětské olejíčky :D Prostě s touhle řadou jsem fakt maximálně spokojená :-) Určitě bude skvělý na cesty, právě díky tomu, že máte sprchový gel a šampon v jednom!

Má jemňoučkou pěnu, která zanechá pokožku hebkou, no skoro jako dětskou prdelku... :D Na vlasy jsem ho zatím nezkusila, ale jakmile vyzkouším, poznámky k němu sem doplním. :-)

HYDRATAČNÍ KRÉM NA RUCE
 se sedmikráskou a bambuckým máslem

O ruce je třeba pečovat nejen v zimě... A tenhle krém je mým novým favoritem. Opět musím chválit vůni... Tu já totiž můžu. Z celé řady jsem vyzkoušela krém jako první. Hned na začátku jsem si byla jistá, že mě ostatní produkty z téhle edice také nezklamou. Stačí kapička, která bohatě vyživý a hlavně zjemní pokožku rukou. Vstřebává se téměř okamžitě. 


Nakonec musím zmínit i obaly všech produktů. Ještě se mi nestalo, že by Manufaktura neměla své obaly perfektně zmáklé. Jako opravdu, po vizuální stránce u mě fakt bodují! Navíc ty ozdůbky v podobě mašliček také udělají mnoho. Jsou to pěkné maličkosti! :-)

 



Tak co? Jaké produkty vás nejvíce zaujaly? Máte v plánu si nějaký produkt, nebo snad celou edici pořídit?

Tereza Máslová

4 komentáře:

  1. Limitka vypadá božsky :) Ráda bych si z ní pořídila krém na ruce.

    Ahmad Tea Haul

    OdpovědětVymazat
  2. Ten moc doporučuji! Na to že já jsem lenoch, abych se mazala, tenhle krém mě učí se hezky pravidelně mazat :D Nikdy jsem neměla tak hebké ruce!:D

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram