3+1 JARNÍ OUTFIT | ZOOT & DIFFERENT

Třídění šatníku a pořizování nových jarních kousků. Na to se těší nejeden milovník jara i módy. Dnes jsem připravila inspiraci  3+1 outfit z kousků , které jsou částečně i na mém wishlistu.  



1
Naprosto jsem podlehla botám značky Mellisa. Nejen že jsou dokonale jíné a originální, ale navíc i voní. Tyhle konkrétně po žvýkačkách! <3 Ani nevím, která barevná varianta se mi líbí nejvíce. Ale nakonec by asi vyhrály botičky v hnědé barvě. 
 
2


Letos prý frčí volánky. No a tahle sukně s páskem a kapsami mě dostala. Určitě by k ní byla perfektní i halenka, ale já bych volila uplé body, aby vynikly volánky v pase. :-) A na nožky zase ty voňavé Melissky. <3

3


Nášivky a výšivky. Další trend, který si mě získal. Nicméně žádný takový kousek v šatníku nemám. Zatím... Okouzlila mě bílá košile s květinovými výšivkami od značky Desigual. Je tak jemná, něžná, ale oživí jinak jednoduchý outfit. 

4


A v neposlední řadě jsem se zamilovala do plisovaných a tylových sukní. Tahle plisovaná sukně v neutrální šedé by pro mě byla ideálním kouskem. Takže až se dostanu o prázdninách do Prahy, po nějaké se určitě kouknu. Moc se mi líbí i tyhle TOMSky s otevřenou špičkou. Působí na mě elegantně a zároveň i pohodlně. Přiznávám, že na boty téhle značky mám zálusk už dloouhou dobu! :-D Jenže znáte to, když už máte peníze a chcete si udělat radost, vždycky se najde něco, co zrovna nutně potřebujete. V mém případě je to většinou makeup nebo pudr, výdaje do školy nebo něco jiného...  

A zamilovala jsem se taky do tohohle  body! Zajímavě řešený dekolt a výstřih na zádech dělají body jedinečným. A opět nádherně ozvláštní outfit. :-)

Zaujal vás nějaký kousek? Napište mi do komentáře, který outfit je vaším favoritem. A pokud máte na svém wishlistu kousek ze stránek ZOOT nebo DIFFERENT, klidně mi do komentáře pošlete odkaz a inspirujte i vy mě.

13 komentářů

  1. Moc se mi líbí ten druhý outfit, ta sukýnka je nádherná!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce se mi líbí druhý outfit. Ten je opravdu povedený :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit č. 3 a 2. jsou mými favority, ale líbí se mi a vzala bych si na sebe vše :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné outfity, u mě vede především outfit č.2 :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Outfit 3 a 4 jsou pro mě pecka. Tam bych si možná kromě pár malých změn dovedla představit, vzít si to na sebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě že by si každý asi outfit upravil, sto lidí, sto chutí :-)

      Vymazat
  6. Jeej, to sú všetko skvelé outfity, ani sa neviem rozhodnúť, ktorý sa mi páči viac :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  7. Pro mě jednoznačně outift č. 4. Plisované sukně jsem si taktéž zamilovala a nejraději k nim pohodlné tenisky a nějakou kratší upnutější bundu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak teda upřííííímně!! Já se na to třídění netěším, zrovna dneska jsem si říkala, že se na to musím vrhnout!
    A outfity? Mým favoritem je rozhodně poslední, ale ten kabátek z 2 je rozhodně od teď na #toplistu. Hihiiii <3 Jakááá náhoda, zrovna je sleva na Zootu! Díky díky

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi líbí druhý a třetí outfit! <3 Já mám voňavé žabky už asi 3 roky a stále voní úplně stejně jako nové! :D Je to naprosto boží! :D Vždycky chtějí moji kamarádi čuchat k mým botám a nejednou se mi stalo, že jsem musela jít bez bot, protože oni k nim čuchali! :D
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Na tvém blogu jsem poprvé, ale určitě ne naposled! Jsi moc milá, sympatická a vtipná a tvůj blog je úžasný! <3
    Také mám blog a byla bych nejšťastnější na světě kdyby ses podívala! :D <3
    Já se jdu hned přidat mezi tvé pravidelné čtenáře a followers na všech sociálních sítích! :D <3
    Přeju ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů! :) <3
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥