MY TRUE SELF IN PICTURES


Krásný sluníčkový víkend a zároveň i 1. Apríl! Dneska přicházím s tak trochu netradičním článkem, který se nedal nazvat jinak než My True Self In Pictures.




Nikdy jsem si nemyslela, že NĚCO TAKOVÝHO zveřejním. Vždy si říkám: vždyť tohle nemůže nikdy spatřit světlo světa. Ale tak proč ne, že jo. Někdy se to focení prostě nepovede. Známe to bezpochyby všichni.

Zapomeňme na všechny ty "dokonalé' tváře zahlcující sociální sítě. Odhoďme masku a ukažme světu svou přirozenou pravou krásu. Pojďte se dnes, když je ten 1. Apríl, semnou zasmát nad mou dokonalou nedokonalostí. :D Ať víte, s kým máte vlastně tu čest...


Někdy si říkám, že asi nejsem úplně normální...
A pak se přesvědčím o tom, že fakt nejsem.






A perlička na konec :D Fotka roku. A ta tečka, na kterou tak vytřeštěně koukám, je čmelák.

Baví mě se na ty fotky později dívat. Smát se a vzpomínat na to, kolik legrace jsme si při focení užili.
Není nic lepšího, než si umět udělat srandu sama ze sebe! Žádná přetvářka, žádná retuš, prostě jen já. Jednoduše se beru taková, jaká jsem. :-)

Jak jste na tom vy? Mažete nepovedené fotky?

Tereza Máslová

17 komentářů:

  1. Tak ja mám takýchto fotiek naozaj veľa! :D a tento článok ma veľmi pobavil, skvelý originálny nápad :)

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude nás víc :D To jsem ráda, díky moc! :-)

      Vymazat
  2. :D na cokoli bzuciciho koukam uplne stejne :D a na to ze maj ty fotky bejt jakoze blby tak ti to na nic slusi to neni fair :D

    OdpovědětVymazat
  3. To znám.. :/ také jsem takový článek kdysi publikovala.. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. jeeeej,toto je super :D :D skvelý nápad na článok :) ja si niekedy takéto fotky nechávam, presne kvôli tomu ako píšeš, že potom spomínam na tú situáciu. ale niekedy ich aj mažem :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také nenechávám uplně všechny, protože to by se mi ani do počítače nevešly :D :D A děkuji! :)

      Vymazat
  5. Super nááápad a tie fotky sú skvelé :D

    Flung out of space

    OdpovědětVymazat
  6. haha, ja mám takýchto fotiek asi milión :D

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zřejmě každá máme takovouhle unikátní sbírku :D

      Vymazat
  7. Ta poslední fotka je fakt úžasná! :D Moc ti to sluší. Na všech fotkách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to teda děkuji. :D :) Ta poslední fotka mě vždy nejvíce pobaví! :D

      Vymazat
  8. Takové ty nepovedené fotky jsou prostě k nezaplacení! ♥ Vím o tom svoje. :D
    vanilková Cath

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram