MRKVOVÝ DORTÍK


Mlsáte rádi? A zkusili jste už mrkvový dortík? Já odpovídám 2x ANO. Co vy? Pokud jste zatím mrkvový dort neochutnali, je na čase to změnit. Protože jakmile ho jednou ochutnáte, nebude to naposledy! :-D



Kombinace sladkého korpusu a zakysané smetany je prostě... báječná. No uvidíte sami! Recept najdete u mamky na blogu.

Najdete tam víc receptů, než jen na ten mrkový dort. Já se třeba nemůžu dočkat, až bude čas švestek. Protože to u nás znamená jedno, slíváky!
Přeju vám dobrou chuť, a snad se ještě, mezi učením na maturitu, ozvu! Už aby to bylo zamnou. :-)

Tereza Máslová

2 komentáře:

  1. Co se týče dezertů, moc je nemusím. Ale příteli jsem slíbila, že mu někdy mrkváč udělám. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dezerty miluju a mrkvový dort mám ráda, tak ho určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram