AVOKÁDOVÁ POMAZÁNKA / FITRECEPTY

Avokádo miluji, troufám si říct, na jakýkoli způsob. Všechny jsem totiž ještě nezkoušela. :-D A dnes vám povím, jak připravit parádní avo pomazánku. Recept je z kuchařky JÍME ZDRAVĚ S FITRECEPTY, kterou jen tak mimochodem nutně potřebujete. No fakt! Je plná skvěle vypadajících receptů. A jsem si jistá, že i skvěle chutnají! Určitě už jste sami nějaký recept podle jejich aplikace zkusili i vy. :-)


CO NA PŘÍPRAVU POMAZÁNKY POTŘEBUJEME (2 porce)
__________

   120 g cottage sýru
   stroužek česneku (já přidávám 2, záleží jak kdo má rád)
   lžíce tahini
   sůl
__________

Všechny ingredience smícháme a rozmixujeme do hladka. Na závěr můžete přidat i pepř, rukolu, vajíčko... Cokoli máte rádi.

Jednoduchý jak facka, no ne? A navíc je fakt výborná. Chutnala i kamarádce, která avokádo nemá ráda.

Kuchařku můžete předobjednat za 339 Kč TADY. Najdete tam 120 zdravých receptů, které připravíte snadno a rychle z dostupných surovin.

Doma jsme zatím kromě této pomazánky zkoušeli i ovesnou kaši přes noc, která byla mimochodem taky skvělá. :-) 


Kdo z vás už podle kuchařky také vaří? :-) Já se nemůžu dočkat, až vyzkouším brownies vafle! <3

Jídlu zdar!

Tereza Máslová

3 komentáře:

  1. Jé to zní dobře, to bych si hned dala! Já teď doma nemám tahini, ale už si to píšu na seznam až půjdu nakupovat. Moc hezký blog Teri a těším se na další články. Krásné fotky!

    www.cityscape-bliss.com

    OdpovědětVymazat
  2. avokádovú pomazánku, ktorú robí najlepšia kamarátka, mám naozaj veľmi rada!
    ale nakoľko neviem recept, vyskúšam rada tú tvoju, takže vďak za typ! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Já avokádo úplně miluju. Je mi jedno jestli po slanu nebo sladku, ale u nás doma jsem bohužel jediná. Určitě to ale vyzkouším, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram