JAK JSEM SI OBLÍBILA NETRADIČNÍ MAKE-UP

Stále se učím a stále nemám vytrénovanou ruku. Neumím udělat dokonalý přechod mezi stíny, ani přesnou linku. Ale čert to vem. Jsem sice teprve na začátku, ale pouštím se, alespoň na chvíli, všech pravidel a návodů, kterých jsem se doposud držela. Zkouším a objevuji úplně něco jiného. Něco nového. 



Tady jsou další dva looky, které bych si pravděpodobně na běžné denní nošení netroufla, ale jejich tvoření mě moc bavilo. :)

Look č. 1 / Linka-Revlon Ultra HD Matte Lipcolor 
obočí-Benefit Goof Proof Brow Pencil, Gimme Brow
rozjasnění-Benefit High Brow Glow  
řasenka-Yves Rocher Sexy Pulp




Na tenhle look je samozřejmě vhodná linka, která dlouho vydrží, nemaže se a neobtiskává se. Já žádnou takovou nemám, tak jsem použila tekutou rtěnku. No a samozřejmě se mi na poslední fotce už rozmazala a obtiskla :D Takže to prosím omluvte...
______

 Look č. 2 / Stíny z paletky Cocoa Blend - Zoeva
obočí-Benefit Goof Proof Brow Pencil, Gimme Brow
 řasenka-Yves Rocher Sexy Pulp



 

Nosíte někdy neobvyklé líčení, nebo jste zastánci nepříliš výrazné klasiky? Pokud tvoříte něco podobného, nebo vlastně úplně cokoli, hoďte mi odkaz dolu do komentářů <3

Mějte se krásně!
PS: pokud pro mě máte tip na barevné, dlouhodržící linky, šup sem s nimi! :-D

13 komentářů

  1. tie tvoje úchvatné pery..je to ozaj netradičné..ale za to veľmi pekné :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj, tie oči v oboch líčeniach sú skvelé a pristanú ti. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  3. k tým prvým linkám by som volila možno iný odtieň rúžu :) a ten rúž by som dala k druhému líčeniu :D avšak oči sa mi páčia v oboch tvojich líčeniach :) si šikovná :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, věř mi :-D Jenže bohužel jinou nemám... :-D Pracuji s tím co doma mám, a není toho mnoho. Děkuji mnohokrát! :-)

      Vymazat
  4. Waau páčia sa mi oba typy líčenia!♥ krásne a také nezvyčajné :)

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, to vypadá skvěle! :O Jsi nádherná, máš překrásné rysy v obličeji :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥