SOUZNĚNÍ ROSTLIN S PLETÍ | YVES ROCHER

Rostlinnou kosmetiku Yves Rocher jistě všichni dobře znáte, i když já sama jsem k ní našla cestu teprve nedávno. Nikdy jsem se nezajímala o to, jaké má kosmetika, kterou používám, složení. Ale poslední dobou se o sebe snažím lépe a více pečovat a nejednou jsem se setkala s produkty tak uměle zapáchajícími, že se mi hlavou honilo jediné: „Tohle na sebe přece nemůžu nikdy namazat.“ A tak jsem se rozhodla dát přednost produktům s větším množstvím rostlinných složek. Kromě Manufaktury, která razí cestu kompromisu s příklonem k přírodní kosmetice, jsem se rozhodla vyzkoušet kosmetiku Yves Rocher.



Tohle moje malé, řekněme, "šílenství", začalo nákupem sprcháče a založením věrnostní karty. To bylo najednou samé razítko, sleva, dáreček a už to jelo. Ale pozor, žádné výčitky za utracené peníze, jako tomu dřív po nákupech bývalo, ale jen radost a samá radost. Následoval malinový ocet na vlasy, krém, řasenka, korektor... až se YR produkty staly dominantou v mojí kosmetické sbírce. I když jí na paty šlape moje milovaná značka GOSH.
__________
Moje aktuální sbírka obsahuje následující produkty ↓ 

Malinový ocet pro leské vlasyVůně malinového octu je naprosto božská! Sladká a výrazná. Bohužel po umytí ji necítím. Co bych mu taky vytkla je aplikátor, který je dost nepraktický. Tady bych upřednostnila lahvičku ve formě spreje. Já si tedy ocet přelívám do lahvičky s 'rozprašovačem', který použití usnadní a hlavně urychlí. :) Jinak svou funkci plní dobře. Vlasy jsou po něm hedvábnější, a zdají se mi i pevnější. Ocet by měl uzavírat strukturu vlasů a ovlivnit tak jejich přirozený lesk.

Sprchový gel, Malina & MátaSe sprchovým gelem jsem spokojená, pěkně pění a příjemně voní, i když máta v té vůni cítit není. Pokožka zůstává krásně provoněná.

__________

Rostlinný tělový peelingTekutý peeling obsahuje pudr z meruňkových jader a nádherně voní. Není to tak sladká vůně, jako spíše pudrová a svěží. Obsahuje malinkaté částečky, které se postarají o odstranění odumřelých kožních buněk a příjemnou masáž k tomu. :-)

Mýdlo s peelingem kokosVíce než 96% složek je přírodního původu. Tuhý peeling tvoří hustou a jemnou pěnu. Vůni má spíše klasickou mýdlovou, ale je příjemná. Na rozdíl od tekutého peelingu je tenhle hrubší. Pokožku zanechá jemnou a nádherně voňavou. Mám po použití takový pocit extra čistoty. No fakt! :-D





 __________

Hydratační krém na den a nocPřestože mám mastnou pleť, i ta potřebuje hydrataci. Zvolila jsem si denní a noční krém v jednom, který slibuje intenzivní hydrataci po 24 hodin. Má příjemnou svěží vůni. Ze začátku mi po nanesení pleť zčervenala, ale po chviličce začervenání zmizelo a nezaznamenala jsem žádné podráždění. Pleť je po něm taková vláčná a pružná. A taky bych řekla odolnější a zklidněná! Nyní už snesu elektrický kartáček na pleť, jehož použití  mi dříve bylo nepříjemné.

Expresní odličovač na oči s chrpou Pur BleuetPro tenhle odličovač jsem se rozhodla kvůli jeho dvoufázové textuře. Pro odlíčení mi vyhovuje nejvíce. Snadno a rychle odstraní i vodě odolný makeup. Nedráždí, ani nepálí. Jen je třeba po použití obličej umýt, nejlépe čistícím gelem, aby nezůstal mastný.

Čistící gel pro mastnou pleť  –  Přebytečnou mastnotu z pleti odstraňuji ráno a večer tímhle čistícím gelem. Má příjemnou vůni i konzistenci. Na omytí obličeje ho stačí malinko, takže nějakou dobu vydrží. Pleť po použití není napjatá.

__________

Řasenka Sexy Pulp –  Větší kartáček zachytí a obarví každou řasu. Řasy hezky rozdělí, ale nepřijde mi, že by udělala dokonalý objem. Já jsem s ní však spokojená, dělá dojem přirozených řas. Žádné pavoučí nožky.

Korekční tyčinka pro bezchybnou pleť – středně krycí korektor, spíše pleť sjednotí. Vypadá přirozeně. Má příjemnou texturu obohacenou o olej z muškátové růže a příjemnou vůni.

Balzám na rty kokos –  jemný a krémový balzámek, který zanechá rty hebké a lesklé. Nosím ho neustále u sebe a neustále si s ním přetírám rty.  

Štětec na pudr – Neuvěřitelně jemný a na dotek příjemný. Díky jeho velikosti je aplikace pudru velmi rychlá a snadná. :-) 






 __________

 Toaletní voda Collection été –  Nádherná letní vůně. Intenzivní, sladká a svěží.

+ se stejným vzorem kosmetická taštička jako dárek k nákupu.  <3



__________

Celkově jsem s kosmetikou Yves Rocher  velmi spokojená. Pupínky na zadní straně stehen jsou pryč. Pleť je zase v lepším stavu. A kromě pečující kosmetiky mám v plánu vyzkoušet víc i z kosmetiky dekorativní.
__________

Tak to je z mé sbírky kosmetiky Yves Rocher zatím vše. Jaká značka vede v té vaší kosmetické sbírce? A jakou zkušenost máte s touto značkou?

PS: Vyzvedli jste si už na prodejně Yves Rocher letní šekovou knížku? Je plná báječných slev! Tak šup pro ni. <3
 

Tereza Máslová

5 komentářů:

  1. Sexy Pulp riasenky mám rada, neviem či majú ešte tie staršie alebo ich už vymenili za tieto. Každopádne patria medzi najlepšie riasenky pod slnkom. Dajú sa prirovnať k vyspevovaným Maybelline no tieto sa mi zdajú ešte o trochu lepšie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenky od Maybelline jsem snad nikdy nezkusila, takže nemohu posoudit. Ale souhlasím s tebou. Také pro mě patří k jedné z nejlepších řasenek. :-)

      Vymazat
  2. Mám ich produkty veľmi rada. Doma mám len ich produkty na telo. :)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy také převážně na tělo a pleť. :-) Do budoucna plánuji vyzkoušet i prdukty péče o vlasy :-)

      Vymazat
  3. Už delší dobu se přemlouvám k nákupu sprchového gelu od YR, všichni si je chválí. Sama jsem měla šampon na vlasy od této značky a voněl úžasně, jako louka na jaře. Plánuji si koupit další :)

    LA VIE EST BELLE

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥

Instagram