JAHODOVO-BROSKVOVÁ LIMONÁDA

Jsem jediná, která má problém dodržovat pitný režim? Obyčejná voda mi moc nejede, a tak si raději do džbánu přihodím pár plátků citrónu s mátou, nebo na kolečka nakrájenou okurku. I tak se k pití často musím přemlouvat, abych za den vůbec něco vypila. Máte někdo stejný problém?   

Dnes mě přepadla chuť zkusit něco nového. Výsledkem toho je tenhle článek. Teda tip, který vám teď v článku ukážu. 😀  

Co na limonádu potřebujete:
__________

     2 zralé broskve
     misku mražených jahod, cca 250 g
     1 citron
     obyčejnou, nebo perlivou vodu

__________
 
Broskve společně s jahodami rozmixujte. Dbejte na to, abyste měli dostatečně výkonný mixér. Pokud váš mixér nezvládne rozmixovat mražené ovoce, použijte čerstvé jahody.  

Poté směs přeceďte přes síto nebo cedník, abyste se zbavili přebytečných slupek z broskví. Pokud se vám nechce směs protlačovat skrz cedník, broskve před mixováním oloupejte.

Přidejte šťávu z citrónu, džbán doplňte perlivou nebo obyčejnou vodou a podle potřeby limonádu oslaďte. 

Tadáá, máme hotovo. Chuťově převládá jahoda a citron. Nicméně věřím, že broskev má na výsledné chuti taky svůj podíl. 😀  

Mějte se krásně a napište mi, jakou limonádu máte nejraději, jo? :-D

2 komentáře

  1. Určitě to vyzkouším. S pitným režimem sice problém nemá, ale tohle vypadá opravdu dobře! :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥