FARMA PARK SOBĚHRDY


Krásný prosluněný den! Po delší odmlce se konečně chystám přispět novým článkem. Podle názvu je vám zřejmě jasné, oč se jedná. Mám pro vás tip na výlet, který nadchne jak ty nejmenší, tak i dospělé a vůbec všechny milovníky zvířat.

Kupříkladu já jsem typický zvěromil, což vlastně dobře víte, pokud sledujete blog a mé sociální sítě, kde se fotky zvířat tu a tam objevují. Snad je to tím, že jsem holka z vesnice? Možné to je, protože jsem mezi zvířaty prakticky vyrůstala. :-D Chovali jsme králíky, kozu, prasata a slepice, které máme ještě dnes. A jako většina rodin máme samozřejmě i psa a kočku. Vlastně s námi naše bydlení sdílí ještě had, želva, ještěrka, křeček a rybky v jezírku. Tak to vidíte. Hned je jasné, kde se ta láska k zvířatům vzala. :-D

To jsem ale docela odbočila... :-D Pokud jste alespoň z poloviny takový milovník zvířat jako já, jste na správném místě, protože vám v tomhle článku ukážu, jak to vypadá na farmě v obci Soběhrdy.


V areálu o rozloze 250 tisíc m² najdete 60 druhů zvířat z celého světa. Jste s nimi v přímém kontaktu – můžete je hladit, za příplatek (30 Kč) i krmit. I když nechápu, proč krmení není v ceně vstupného, které je už tak docela drahé. (220 Kč za osobu) 

Když pominu drahé vstupné, byl to pro mě skvělý zážitek. A to především krmení velbloudů, během kterého jsem se hodně nasmála. Jeden z velbloudů má v oblibě "vožužlávat" ruce, místo toho, aby si vzal jen to, co jsem mu v otevřené dlani nabízela. :-D Zřejmě se musel ujistit, že mezi prsty neskrývám něco, co by náhodou mohl taky sníst. :-D


Je to skvělé místo především pro děti. V areálu je spousta prolézaček, klouzaček, velké trampolíny a spousta "atrakcí", kde se děti mezi krmením a hlazením zabaví. K dispozici jsou i stánky a jídelna. Abych pravdu řekla, jídlo tam je nic moc. Latté, které jsme si s mamkou koupily, se nedalo pít, takže skončilo v koši. Bylo by lepší sbalit si klasicky svačinu do batohu. :-D








Najdi prase. :-D Bavilo mě, jak se spokojeně váleli v hlíně a blátě. Blažený výraz tohole prasátka mluví za vše. :-D








To je jen malá ukázka. Pokud vás zajímá, jaká další zvířata můžete v parku vidět, nakoukněte sem.

Když to tak shrnu, není to nejlevnější výlet. Ale jsem si jistá, že si ho milovníci zvířat řádně užijí. :-) Kde jinde můžete nakrmit velblouda, vodního buvola, pštrosa nebo horského skota? :-)

Schválně mi napište, pro koho by drahé vstupné nebylo překážkou a na farmu by se rád podíval. :-) 

2 komentáře

  1. pre mňa by to určite nebol problém a rada by som sa tam šla pozrieť, vyzerá to úžasne! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥