ADVENTNÍ KALENDÁŘ SEDMKRÁT JINAK


Adventní kalendáře miluji od té doby, co jsem jako malá holka otevřela okénko svého prvního čokoládového kalendáře. Ale nebyla jsem zrovna poctivé dítě a často jsem otevřela místo jednoho okénka dvě. Nebo tři, čtyři, pět, dokud jsem nesnědla kompletně celý kalendář. Kdo se taky přiznává? :-D

I když jsem rok co rok věrná klasickému čokoládovému kalendáři, očkem pokukuju i po jiných. A že máme z čeho vybírat! :-)


KOSMETICKÉ KALENDÁŘE
Tenhle typ kalendářů vídám na sociálních sítích nejčastěji a zřejmě patří mezi ty nejvyhledávanější. Jak by taky ne... Nádherný design s oblíbenými miniaturkami uvnitř lákají nejednoho kosmetického nadšence, ať už ukrývá pečující nebo dekorativní kosmetiku. :-) Letos mě nejvíce zaujaly kalendáře od Yves Rocher, Sephory a Kiehl's. Pokud si chcete prohlédnout kosmetické kalendáře různých značek hezky pohromadě, doporučuji navštívit blok Hevi, která kosmetickým adventním kalendářům věnovala rovnou tři články!

DO KOUPELE
Na trhnu je i pár kalendářů, které v sobě ukrývají pouze produkty do koupele. Tím nejznámějším je bezpochyby Lush, který nese název 12 Days of Christmas. Uvnitř najdete 12 produktů, mezi kterými jsou koupelové bomby, pěny, sprchové gely, tělový kondicionér a mýdlo na ruce i tělo. Zkrátka vše, co zpříjemní horkou koupel během chladných dnů. Ideální i jako dárek k Vánocům. :-)


NĚCO DOBRÉHO NA ZUB 
Pro milovníky jedlých kalendářů je, kromě klasických čokoládových, letošním hitem rozhodně tenhle od Mixit! Obří a plný těch nejlepších dobrot. Jsem si jistá že rozzáří oči každého obdarovaného! 

ŠÁLEK ČAJE NA KAŽDÝ DEN
Na své si přijdou i milovníci čaje, kterým si mohou zpříjemnit adventní čas. Mě zaujal kalendář od londýnské značky English Tea Shop, který najdete na ZOOTu. A taky tento od TeeGschwendner.



YANKEE CANDLE 
Svíčky k tomuhle období prostě patří... V tomhle kalendáři najdete 12 čajových a 12 votivních svíček. I ten si určitě zaslouží pozornost!


LOS V PODOBĚ ADVENTNÍHO KALENDÁŘE
Tohle je skutečně originální, i když musíte mít šťastnou ruku při vybírání! Znáte někoho, kdo si rád kupuje losy? Pokud ano, tohle je ten pravý kalendář ke koupi. Pak už se jen modlete, aby v něm byla nějaká výhra. :-D



VIRTUÁLNÍ KALENDÁŘ
Kromě kalendářů fyzických, máme k dispozici i kalendáře virtuální. Nejsem si jistá, které značky ho letos budou mít, minulý rok to byla například Bioderma. :-) Fungoval jako klasický kalendář, každý den otevřete jedno políčko. Ale dárek čekal pouze na některé šťastlivce. :-) Pokud budou zase letos nějaké kalendáře k dispozici, přidám na ně postupně odkazy. :-)
 ______________________

Jaký typ kalendářů máte nejraději? :-) A pokud víte o nějakém dalším netradičním kalendáři, vložte mi ho do komentářů... :-)

7 komentářů

  1. Terezo, moc mě zaujal ten od Mixit. Sama každoročně nějaký vymýšlím - loni 24 aktivit pro celou rodinu :) http://www.diyprojekty.cz/2016/11/letosni-adventni-kalendar-z-papiru.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda, na ty vlastnoručně vyráběné jsem zapomněla,a ten váš je krásný! Možná takovýhle s rodinnými aktiviami taky zkusím u nás zavést! :-D Skvělý nápad! :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ty mají pro člověka vždy největší hodnotu. :-)

      Vymazat
  3. Ja mám najradšej kozmetické kalendáre, ale veľmi sa mi páči aj ten so sviečkami :)

    www.simonazacko.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Nejradši bych měla všechny ty kosmetické a i Yankee Candle, ale je to pro mne dost peněz takhle před Vánoci. Takže budu radši otvírat ty virtuální :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. Teda ,,máslíčko'':-) jsem tu poprvé a moc se mi tvůj blog líbí! A kalendáře jsou boží, mě by se nejvíc líbil ten LUSHáckej:-).

    Měj se krásně a pokud budeš mít chuť, ráda tě přivítám i na svém blogu http://www.bygabra.cz/.

    Papa ByGabra

    OdpovědětVymazat

Jsem vděčná za tvůj čas, který mému blogu věnuješ čtením tohoto článku. Zastav se tu ještě na chvíli a zanech komentář, nebo mrkni na některý z dalších článků. ♥